Undgå at få et dårligt resultat til den mundtlige eksamen.

Køb den her

Du kan stadig når det.

Det er stadig muligt at få godt styr på eksamen og få en god karakter, hvis du bruger de rigtige metoder.

Vi tror på dig!!

Mange har allerede fortalt os, hvor glade de er for bogen.

Foreksempel fortalte Anne mig den anden dag:

"Jeg havde læst en lille smule i bogen, om det med hvordan tankerne kan spænde ben for dig eller støtte dig. Det hjalp mig nærmest med det samme til at få det bedre med eksamen." 

"Nu er jeg ikke så bange mere." 

"Jeg ville bare lige sige, at det virker altså."

Der er så mange genveje i bogen og lydfilerne er lige til at gå til, de støtter dig, så snart du begynder at lytte til dem.


Hvis du har svært ved at gøre det selv, kan du booke et coachforløb, som hjælper dig ud af eksamensangsten og hen til selvsikkerhed og gode resultater.

God eksamen

Kærlig hilsen
Louise Vælds






Ingen kommentarer:

Send en kommentar