Unge mennesker skal ikke spise medicin for at gå til eksamen!

Angstsved, hovedbrud, åndenød, hjertebanken, søvnløse nætter, endeløse spekulationer …

Det er eksamenstid!

Hvor mange af jer kan ikke genkende den angst og stress der dukker op netop nu?





Men jeg har godt og vigtigt nyt at fortælle alle der skal til eksamen I dette forår:

Det KAN lade sig gøre at komme den lammende usikkerhed og nervøsitet til livs.

Det KAN lade sig gøre at forberede sig til eksamen uden panik og angst.

Det KAN lade sig gøre, at læse op til eksamen også for de der ikke læste eller deltog nok I årets løb.

Det KAN lade sig gøre, at være klar til at præstere, hvor det er den sunde, naturlige og overskuelige nervøsitet der fylder.

Du slider og slæber måske I det. Ligger vågen af bekymring. Udsætter det vigtige af bare stress eller frygt.

Alt for mange bliver straffet til eksamen, fordi deres præstationer bliver domineret af nervøsitet, usikkerhed eller manglende overblik I læseferien .
Det starter allerede når eksamenslæsningen begynder – frygten for den forestående eksamen kan måske næsten lamme dig, så det går ud over din vigtige forberedelsestid.

Jeg genkender det på alle de unge mennesker, der søger støtte og hjælp I mine coachforløb.



MEN SÅDAN BEHØVER DET IKKE VÆRE!
Jeg vil gerne hjælpe alle der ønsker hjælpen. Jeg vil gerne være med til at eksamenstiden bliver en god oplevelse og de studerende opnår det bedst mulige resultater.

Derfor har jeg samlet mange af de redskaber, vi bruger I mine individuelle forløb I e-bogen“God Eksamen uden Angst”.

Så kender du nogle unge mennesker der tumler med disse bekymringer er du mere end velkommen til at sende denne gode nyhed videre.



Med bogen "God Eksamen - uden Angst", får du gudide øvelser, skemaer og lydfiler der hjælper dig til at overkomme eksamensangst og nervøsitet. 




Hvis du har svært ved at gøre det selv, kan du booke et coachforløb, som hjælper dig ud af eksamensangsten og hen til selvsikkerhed og gode resultater.

God eksamen

Kærlig hilsen
Louise Vælds

Ingen kommentarer:

Send en kommentar