Smugkig i billeder inde i bogen om eksamensangst......

Vi arbejder på højtryk på at få min e-bog om eksamensangst og nervøsitet helt, helt færdig.

Indholdet er virkelig blevet godt og derfor skal resten også være rigtig godt. 

Lydfilerne, de interaktive links,  siden hvor alle øvelsesarkene ligger, layoutet og alt det andet. Så det tager jo lige lidt - eller faktisk - RET LANG TID.....

Men her får du lige et smugkig på hvordan arbejdet går.


I begyndelsen var det ret uoverskueligt, at få styr på alle afsnit.


Sådan så det ud, da redaktør Trine Kok gik i gang med at
 strukturere alle de afsnit jeg havde skrevet,
som jeg bare ville have, at du skulle have med i e-bogen.


Jeg er ret vild med farven her og glæder mig til at få det færdige resultat i hænderne.


Her er et screenshot af en af de helt små øvelser,
som er med i e-bogen.


Der er en masse viden omkring hjernen, stress og hvordan du kan få styr på angsten og tankerne, så du ikke skal have så meget eksamensangst mere.






Her er et smugkig på indholdsfortegnelsen. Den snyder lidt, fordi den her ikke viser, hvor langt hvert kapitel er.


Jeg er bare så vild med, hvordan alle citaterne ser ud,
 som om de er skrevet med kridt på en tavle.



Med bogen "God Eksamen - uden Angst", får du gudide øvelser, skemaer og lydfiler der hjælper dig til at overkomme eksamensangst og nervøsitet. 




Hvis du har svært ved at gøre det selv, kan du booke et coachforløb, som hjælper dig ud af eksamensangsten og hen til selvsikkerhed og gode resultater.

God eksamen

Kærlig hilsen
Louise Vælds


Ingen kommentarer:

Send en kommentar