Jeg magter det bare ikke!

Jeg vil det her!!

De værste undskyldninger din hjerne kan finde på er:
Jeg magter det ikke!
Jeg kan ikke finde ud af det!
Jeg orker ikke mere!
Jeg kan ikke overskue mere nu!
Jeg giver op nu!
Det er det værste du kan lade din hjerne gøre.


Du skal finde din indre overlever frem! Den der siger:
Jeg VIL det her!!
Jeg vil gøre alt for at klare den!
Jeg vil kæmpe til det sidste for at klare mig godt!
Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!
Jeg har viljen til at fortsætte og til at prøve igen og igen og igen.
Jeg giver aldrig op fordi jeg vil det her!!

Giv ikke dig selv lov til at dovne den her lige før målstregen. Det er din egen vilje der bringer dig de god resultater. Og du kan sagtens overskue det. Du kan sagtens klare. Du kan sagtens finde ud af det.
Men du skal VILLE det!!
Og det vil du jo også!!

Med bogen "God Eksamen - uden Angst", får du gudide øvelser, skemaer og lydfiler der hjælper dig til at overkomme eksamensangst og nervøsitet. 






Hvis du har svært ved at gøre det selv, kan du booke et coachforløb, som hjælper dig ud af eksamensangsten og hen til selvsikkerhed og gode resultater.

God eksamen

Kærlig hilsen
Louise Vælds

Ingen kommentarer:

Send en kommentar